varning: rörigt inlägg


hittade inlägget:

första skolveckan avklarad. ledig imorron, eller.. vi har självstudier (får se hur d blir m d)
upplägget börjar ta form nu, blir att validera iallafall, jag hade inte planerat d men min lärare tyckte d va onödigt att jag skulle läsa vård och omsorg, så nu blire att tenta av den vecka 36 o sen hoppa över t omvårdnad. så mina 200 poäng får jag den här terminen iaf dvs csn. är ju sjukt beroende av d där förbannade csn nu när d är som d är..!
hata svenska systemet då man inte får jobba som man vill, bara papper o åter papper.. byrokratihelvete..
dom övriga kurserna är medicinsk grundkurs och människan socialt och kulturellt.
mdgk är rörig o jag blandar ihop alla latinska namn o ord .d e sjukt mycke att komma ihåg o försöka koppla ihop, jag har inte riktigt hittat sambandet där..
mänk börjar vi med på måndag, så d kan jag inte uttala mej om ännu.
har även fåt lite koll på hur min apu ska läggas upp. blir nog sjukan nu första terminen för att få nål o med- hantering. sen dom andra två apu:na blire inom d jag vill gå vidare som. vc o ev nåe centum för d fysiska.

jahopp, d blev lite rörigt o kanske lite tråkigt detta inlägg.. men jag tvingar ingen att läsa så.. ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback