skola o gummi


*puuuh* vi har så mycke i skolan nu, känns verkligen att d e slutklämmen nu. lärarna lastar på oss arbete efter arbete. i snitt har jag T R E arbeten i veckan att lämna in, o vi snackar inte bara nån sida hit eller dit.. nejdå, 6-10 sidor/arbete e inte ovanligt.
men d e rätt kul! jag känner verkligen att jag lär mig massor, o d e väl d som e vitsen va?!
nog om d nu.

igår va vi o lämnade min bil i garaget, har nämligen körförbud nu o d e onödingt att ha den i stan när vi endå har Calles. jag passade på att byta t vinterpuckarna o kollade luften i alla hjulen. blir bes. på lördag så d e bara att åka ut o hämta Pörly, inget att ödsla tid på. :-)
förövrigt tycker jag att d e ett jävla piss den där lagen ang vintersulor, dubbat eller ej.. jag vill bestämma själv! myndigheterna ska väl skita i vad jag har för gummi under bilen, så länge jag kör efter förmåga o har lite sund inställning..! doh!

jaja, nu blire tvättstuga o storhandling

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback