btw


a just d.. i ett tidigare inlägg här så skrev jag ju om att jag blev stoppad av en statligt anställd.. o fick "körförbud" o hot om massa böter o skit.. jag ska väl inte säga att han va direkt otrevlig o dryg, men nog fan va d onödigt att gnälla om en sån sak.. nåt bland d dummaste jag hört iaf..
för att komma t saken: har ni sett sveriges värsta bilförare på  4an? han snuten i jurryn, d e han som stoppade mej..! o nu har han tydligen blivit anmäld för att ha behandlat nån i programmet kränkande.. e jag förvånad? NEJ!
jag tycker att han ska ha en skrivbordstjänst i hädanefter.. va e d för sätt att hålla på o tracka folk sådär va? e ju bevlisligen inte bara jag som blitt utsatt för hans dåliga väsen..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaa alltid får man med sig alldeles för mkt när man åker därifrån, typiskt :)

Vi trivs jättebra, stort och skönt! och väldigt skönt att äntligen vara i stan, börjar komma igång med allt bra här nu, träningen är igång, studierna är till hälften klara osv.. skönt!

Tack, gillar också luggen! kanske vore nåt till nästa gång :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback