plugga


jahopp.. idag har jag varit på komvux, ansökan e inlämnad o klar..! jag e i princip garanterad plats t hösten. d e väldigt få sökande o mina betyg ligger långt över medel. sååå.. back to the skolbänk it is..! måste kolla upp csn o hur mycke jag får jobba o sånt bara. men d e d ingen brådska med, då jag inte får besked förren i juni. d blir bra detta! oh shit va jag längtar tills dom 3 terminerna e klara. så jag kan börja plugga "på riktigt" till d jag verkligen vill bli..! då blir d högskola i x antal år.. så m lite tur e jag klar o färdigutbildad lagom t min 30 års dag ;-) haha! 

nu ska jag äta lite, sen blire ner på stan o dona lite.

<3   

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad skulle du plugga? =)

Postat av: Matilda

Så va det jag, fick för mig att du skulle plugga till sjuryrra som jag men tyckte det lät lite med 3 terminer, då förstår jag :) skoj!

2009-02-10 @ 12:16:16
URL: http://tildizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback