tisda hela dan


idag har jag:
jobbat 7-15
tankat Pörly
åkt o handlat blommor m Mormor
startade ett par maskiner i tvättstugan
t citygross o handlat
tvättat mer
lagat mat

jag skulle ha:
solat
slängt grovsopor
tvättat Pörly
dammsugit o våttorkat

o på allt detta skit så har jag sedan lunch haft en jävulsk huvudvärk som vägrar ge sej..

kul liv va? tiden räcker inte till.. trots att arbetskraften e dubbel så känner jag mej endå otillräcklig ibland. menmen, kanske kommer en dag då jag blir arbetslös eller nåt sånt, o då e d skit ist.. så jag ska väl inte klaga.. finns dom som har d värre.. även om detta kan verka som ett litet problem i allmänhet, så e d stort för MEJ..!

bidde lite negativt idag.. men ibland e tom jag d..
 

Kommentarer
Postat av: Per

45 min kvar till nya dag... :-) Det blir veckans BÄSTA onsdag :-) Hejs!

2009-02-03 @ 23:14:31
Postat av: Karin

haha! tack Pertan!

2009-02-04 @ 20:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback