lyckligt lottad blondin


såå.. tisdag, onsdag imorron o jobb väntar. känner mej bättre o bättre. o e sjukt rastlös så nu e d dax att gå tebax t verkligheten.

sitter i soffan o slappar. Calle o Henke lagar mat..! jag har d bra jag. :-)
dagen blir lugn för min del, måste vila upp mej riktigt nu så jag pallar imorron. tog en lite promenix igårkvälll, bara för att få lite luft. o jag blev helt slut.. märks att man inte gjort många knop senaste dagarna.

glädje: har fått tillgång t grannens nätverk, så nu tar d inte typ 10 min att logga in på msn osv osv. dessutom så e d ju deras ip-adress jag utgår från, så nu kan jag busa runt på nätet. höhöh!

ett tips t alla blondiner: köp loreal silvershampo, sjuuukt bra! jag ska lägga upp en nytagen bild på mitt hår så ska ni få se vilka underverk detta gjort!

nu: mat

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback