She´s back


jahopp.. här e jag igen.
har varken haft tid eller lust att blogga, tiden spenderas på annat. sommaren!

senaste dagarna har tillbringats i soffan o sängen.. har dragit på mej nåt skit, bihålorna.. (oväntat att d e dom va).. akilleshälen.. jaja, nu e jag iaf på bättringsvägen, har kurerat mej med div läkemedel som faktiskt gjort nytta. nu snackar vi inte alvedon o nässpray.. ;-)

annars rullar d på, lagom stressigt på jobbet, men jag trivs som sjutton! kommer kännas konstigt att till hösten gå t skolan ist. även om jag ser fram emot d, så e d lite läskigt att sätta sej i skolbänken igen. men d e ju själv-valt o jag satsar på att gå ut m toppbetyg. mer om d i höst.

många tankar o funderingar nu.. lägenheten, bilen, utökning.
ilandsprobs.. jag vet, men d e klart man funderar.
vi har två lyor, båda e tipptopp, kan inte bestämma oss var vi ska bo.
vi har 5 bilar (jag 1 o Calle 4).. d säger väl allt. höhö!
fick nys om en labbehane.. hmm.. vill så gärna, men kanske bäst att vänta, vet ju även om 2 planerade kullar närmsta åren som skulle passa..
*får fundera vidare*

nu ska jag tvinga in mej i duschen o spola bort lite febersvett..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback