full fart


igår va en bra dag! vi fick sluta tidigt i skolan. så jag o Dito tog 245an upp t henne o pluggade hela eftermiddan. gick riktigt bra o vi kände oss nöjda. sen hämtade jag Calle när han slutade jobba. vi bestämde att åka ut t garaget, med ett litet stop på Lund för kaffe bara. men d blev middag, mys o massa bra..! så garaget fick vänta. när vi kom in t stan mötte vi upp Sebban o tog ett par varv. nere i hamnen så anslöt volvo efter volvo, till slut va vi 9 eller 10 bilar där nere..! rätt fränt, från 240 till 940 lixom. d bidde en jävla massa sladdande o en o annan smäll :-)  

idag e jag ledig från både skola o jobb, så d blir att plugga hela dagen till Calle slutar. ska tvätta o damsuga oxå. kanske att jag rastar 240n en liten sväng ;-) 
får se om vi orkar åka t garaget ikväll kanske.


<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback