jag ÄR duktig


fick mail från min lärare idag, jag har fått MVG på valideringen! alltså blir slutbetyget i kursen vård och omsorg MVG..! känns ruggit bra!
hade även mycket bra respons på senaste inlämnade arbetet i medicin..!

känns hundra att få på pränt att jag e bra på d jag gör, inte för d e nån nyhet för mej men d sporrar t att anstränga sej liiite till lixom. på ett positivt sätt!

"d går bra nu"

umgås lite m Farfar o Farmor en stund sen.
kvällen blir hos Sebban som fyller år!

<3














Kommentarer
Postat av: matilda

Vad kul! =) vi är duktiga vi! :P hihi!



Jag är också superstolt över vad jag presterat, ligger på MVG i alla kurserna så vad mer kan man göra då? Dessutom är det kul att få det när man kämpar för det. Många tror alltid att jag bara får det gratis, visst har jag lätt för att skriva men jag lägger ner väldigt mycket tid på det också :)



Alltid kul när det ger resultat! Kämpa på tjejen!



kramis

Postat av: elsan

Big up för dig!!! Ååh, vad roligt, duktig du är :) grattiiiss!!



Hälsa farmoran och farfadern!



Krams

2009-11-04 @ 15:41:42
Postat av: Sarah

Grattis tjejen! va kul :) Som sagt, bevis på att du är bra på det du gör och att du valt rätt riktning här i livet :) Hoppas att allt är bra och att lyan börjar bli fin med :) kram

2009-11-06 @ 10:41:19
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback