lite ditt o datt


jag har så mycke tankar o åsikter. men om jag skriver alla här så kommer jag bli klassad på fel sätt. så jag håller d för mej själv en stund till. *hmm* d e som i skolan typ.. säger man sin åsikt så missuppfattas d direkt, utan eftertanke. 

nu ska jag sörpla i mej lite proviva, tvinga i mej en rågmacka. sen blire plugga hela dagen. får se hur mycket jag pallar. om jag blir klar så ska jag belöna mej m en långpromenad, musik i lurarna, tjocka vantar o en stor halsduk. d e skönt att vara ute..! 
ikväll vill jag hämta min bil. e trött på 240n för tillfället.. den e typ paj igen, o jag vill inte köra den när d e så..

jag ska lägga upp en sedvanlig bilduppdatering inom kort (eftersom jag inte uppdaterar så flitigt för tillfället så kan "inom kort" innebära om en vecka).

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jadu! skolan igår(måndag) var mer givande än vanligt! vi får se om det hjälper eller om det fortsätter som vanligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback