behålla eller sälja?


nu ska jag variera mej lite o inte skriva om min käft.

jag funderar ju på att sälja Pörly. har idag suttit o klurat lite på en annons. men jag e så osäker, kanske ska bes andra bilen först så man inte står där helt utan fordon.. eller.. utan e vi ju inte, vi har ju två bilar var..! lite dumt att bara en och en halv funkar ;-)
hmm.. ska jag lägga ut annonsen nu eller vänta?

förresten så e min underbaring för tillfället i garaget o fixar m ovannämda. nytt avgaseri ska d tydligen bli! han e snäll han..! han började lite smått igår, o satte dit sport luftfilter, bytte t sommarpuckarna o kollade olja o sånt. <3



förövrigt har jag stans ballaste reg. plåtshållare :-D (kan ni se vad d står?)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback