blandad kompott <3


hej o hå..! händer grejor hela tiden! familj, vänner, bilarna, skolan osv osv..

idag har jag fått ett fint erbjudande som jag tackat ja till. jag känner mej otroligt glad, lycklig o speciell. d innebär ett stort förtroende o mycke kärlek. mer än så säger jag inte för tillfället. kommer återkomma om detta lite längre fram, så ha tålamod <3

o idag kommer ju min underbara sambo hem, jag har saknat han.. så d blir fint<3

nu ska jag sätta mej m d vanliga.. plugg :-S
o tvätta dessutom..
kul kväll..?
men allt fint i mitt liv väger faktiskt upp, så jag tar d m ett leende :-)


a just d, Mamma -så här ser fodralen ut, jag tycker d t höger:



o så en liten bild på mitt blonda fina hår som jag e så nöjd m:



*
*
*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback