dag 4


ksjbfhiuwraehfnlszdkefow<lfn<l,skdnflakehfridöro6yjugnmdxlkgnjnsieölgvknzö.jgpaojgymölsjtrh

typ så känner jag mej..
snurrig, yrsel, illamående, dåsig, omtöcknad.
o så har jag JÄVLIGT ont oxå, från örat till nyckelbenet, rakt igenom..!
när ska d avta o bli påtagligt bättre? här snackar vi myrsteg..
svullnaden har lagt sej lite, iaf på utsidan. d e värre inne i käften. jag kan knappt öppna munnen, detta resulterar att min kost blir väldigt begränsad. d e jobbigt att prata. konstant obehag..

jaja.. jag trotsar allt detta ikväll o tar mej ut första gången på 3 dagar. klättrar på väggarna av att bara vara inne, men jag har ju inte pallat gå ut tidigare heller.

ses på stan!


*
*
*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback