typ en vecka


jahopp, nu har d gått nääästan en vecka sedan tänderna drogs ut.
o gissa vad?! jag har fortfarande SKITONT..! på mornarna känner jag mej nästan som människa men kvällarna är värst..
imorse va jag o fick stygnen borttagna, kan ju tolkas som bra, men d blev ju värre. att man e på o grejar m d redan rätt irriterade området..
 men hon sa att d såg så fint ut, förutom att jag självklart har fått en "böld" i kinden (infektion/inflammation), denna läcker nån äcklig sörja, typ var eller nåe liknande.. smakar inte hallonpaj kan jag ju säga, luktar inte så mys heller..
iaf.. jag ska ge d ca 4 dagar till, sen kan jag få annan medicin. så d e bara att bita ihop.. eller.. nej förresten, bita ihop kan jag ju inte..!
jag har teorin att när jag pratar o äter på dagarna så blir d ju som "träningsvärk". därför tänker jag imorron, inte prata o inte äta. då borde d ju inte bli såhär jävligt framåt kvällen..

fortsättning följer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback