Word o tänder


nu har mitt Word havererat.. igen..! *fan* så nu använder jag nåt random skit-program t skolarbetena.. ska höra runt om d e nån som e lite haj på sånt, hoppas att d går att styra upp utan att d kostar skjortan.

o så va jag hos tandläkaren idag igen.. de 2 första tänderna ska dras ut i slutet på mars. sen ska jag gå hos tandhygienist var 6e månad. även tandregleringen kommer bli involverad i detta.. dom tog massa bilder, skrapa tandsten, jag fick kurs i hur jag ska använda tandtråd o massa specialprylar, för att slippa inflammationer osv. d blir nog bra när d e klart. kommer få ett helt nytt leende ;-) nämen, d kommer iaf vara mycke snyggare o framförallt prydligare o symetriskt.

nu ska jag plugga lite o käka lunch, sen blire skolan kl 13.




pressar fram ett leende, men som sagt.. d kommer bli så mycke finare




<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback