dålig o söndagen


jag känner mej överkörd, torktummlad o allmänt risig.. har åkt på nåe skit igen, så nu kurerar jag mej m massa trvliga små piller, o dom hjälper faktiskt, nu ska jag fan ha kål på skiten..! mer än TVÅ månader har jag varit dålig till o från nu..
 o så har jag fått typ nackspärr, eller en sträckning kanske? gör iaf skitont på vänster sida av halsen/nacken.. upp mot o bakom örat..
sjukanmälde mej från jobbet igår, men ska jobba nu inatt o imorron, dåsigheten går ju att tränga bort men nackontet e d värre m.. får väl bita ihop helt enkelt..

a just d! i söndags va vi på kullträff m Sunes syskon o ägare :-) va sååå kul! d konstaterades att Sune e en av dom "värre" i kullen..! oväntat, herr självständig överträffade sej själv hela dagen :-/ jag misstänker att mitt nackont beror på just d, han drog inte så lite i kopplet hela dagen.. jag har tom. blåsor i vänster hand..
sen iaf på söndaeftermiddan va jag o Lotta ut o hälsade på vår Molly!
söndag va en kanondag!

ska se om jag kan ordna bilder från kullträffen, jag hade lite annat att fokusera på än att ta kort lixom ;-)


detta va söndagens outfit:


Molly!



Kommentarer
Postat av: Anna o lizzie

Haha va ja skrattar:) men sune va inte värst själv;) fixa bilderna, o så skicka över på msn, Askur tog ju jättemånga:)

2010-12-04 @ 13:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback