freda

verkar som vi inte får lyan på ringvägen, så nu e d bara att leta vidare..

idag va sista skoladagen, har ledigt i 4 veckor, sen 1 vecka i skolan, sen KLAR! jag ska ägna min lediga tid till jobbet o plugg. utöver mina vanliga att göra.

skippar nog gymmet idag, behöver sova nu på eftermiddan då jag ska jobba inatt. hade skitsvårt att sova nu natten som var, försov mej imorse.. tror att sömnsvårigheterna berodde på att jag hade ont i huden, va ju o sola igår. o jävlar va jag brände mej..! baksidan e knallröd o hettar fortfarande..
så nu vet jag att jag inte behöver ligga så länge i just dom solarierna :-P

Mamma förbarmar sej över Sune idag, kändes jättekonstigt att komma hem från skolan t en helt tom lägenhet.. men dom skulle ut t stugan, så han har d kanon! o nu får jag lite lung när jag ska sova oxå, en winwin situation skulle man kunna säga :-)


mamma Quinta, Sune, Schack o Yatzy:


***



Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

Gud så söta!

Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-13 @ 18:38:48
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: bitte

Tävlar ut en minigoodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-15 @ 16:32:33
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback