gym o Sune


nu e jag hemkommen från gymmet, va så kul att Emma följde med! hon visade mej lite trix o gav tips om hur jag ska jobba med hantlar. då jag bara kört maskiner i alla år så va detta välbehövligt. hon lyckades även övertala mej att prova lite olika pass i grupp. jag har provat flera gånger men aldrig gillat just gruppträning, men nu ska jag iaf prova, o d blir säkert kul om jag går m henne dessutom!
nu känner jag mej riktigt uppumpad, stor o stark, får se hur d blir m den saken imorron ;-) men då e d vilodag, vill ju inte gå ut FÖR hårt, har ju bara kört nån vecka lixom.

nu när Sune o jag va ute nu precis så skällde han ut en snödriva, antar att den jävlades m han, i vanliga fall skäller han typ aldrig..! haha! folk stannade på gatan o undrade va han höll på med o garvade..!

nu ska jag laga mat, blir kyckling o couscous här ikväll, kommer inte sitta helt fel!


kass bild, men Sune i snön:





Kommentarer
Postat av: Laila

Har du? Coolt! Då har vi läst varandras då =)

Postat av: ange

Snälla, var med i "helgens blogg" hos mej! <3

2010-11-10 @ 20:33:41
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-11 @ 07:34:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback