nya tag m bloggen


*uppdate*



jaa.. o så kom den, snön alltså.. *fan* jag gillar d inte.. kallt, blött o bistert. hjälper inte att gnälla, jag vet! men d gör jag iaf!

nu är visningarna på lyan klara, hoppas att budgivningen går som väntat, mäklaren va iaf mycke nöjd m läget :-)
så imorron ska vi kolla på en tvåa på ringvägen, tyvärr en hyres, men vem vet- den kanske är nåe för oss endå ;-)

Sune växer o mår gott, han hittar på saker o e sådär finurlig som bara han kan vara. charmigare får man leta efter. trots att han tuggar på Calles skor, spyr på mattorna o snor disk ur diskhon så kan jag inte vara sur på han.. för när han sätter sej framför mej o tittar mej i ögonen, med huvudet på sne´, då kan jag inte annat än smälta. han ÄR kärlek!

o julen ser jag fram emot, nu släpper jag bomben! jag ska bli gudmor!!! Fina Karin o hennes Micke ska ha en liten tös! *underbart*

nu orkar jag inte skriva mer, på återseende!

***



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback