onsdag 10/11


full fart idag, hade skola fram t 14, sen möte på gymmet. nu e jag hemma o mellanlandar för att sen åka o titta på en lya, efter d blire gymmet o pumpa lite.

känns riktigt bra att jag nu har tecknat ett år på CMS, nu jävlar ska jag bli snygg..! d e mycke bra variation o utbud, okej lite dyrt som student, men att investera i kroppen ser jag inte som en förlust :-)

Sune hade tuggat sönder all post o ett koppel nu när jag kom hem, blr att sanera tills imorron, då han ska vara ensam på eftermiddan. ibland kan han vara ett riktigt litet kräk, menmen.. 

 björnfi**an:




Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Du verkar vara en sån fin person :)

Postat av: Lixy

snygg mössa

2010-11-11 @ 09:26:28
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback