tors


träningsvärk? njae.. lite stel o lite öm, men annars e d prima! idag e d ju som sagt vilodag, blir bara en sväng t solariet ikväll, jag vet.. borde inte sola, men d e ju sååå skönt o sååå piffigt m lite färg så här års!

lyan vi va o kollade på igår va helt okej, nackdelen e ju att vi bor i en bostadsrätt just nu. då blir d svårt m våra krav att gå över t en hyres. men nu hoppas vi iaf att vi får den. annars e d bara att fortsätta leta.

Karin hämtar mej vid 12.30 idag, klassen ska på studiebesök på 2an på sjukhuset, ska bli mycke spännande o givande. när jag kommer hem väntar tvättstugan. sen dejt m Emma på filmhuset (har hört att deras solarier ska vara bra, så vi ska ge dem en chans)

nu ska jag käka lite o ta en sväng m Sune, sen e d dax att göra sej iordning.


längtar tebax t sommaren:



***


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vilken mysig blogg du har.

Kolla gärna in min nya modeblogg om du har tid.

madelenewestlund.blogg.se



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback