underbara fredag!


tänker inte referera dagarna som gått.

idag va jag o Karin upp t ekensberg o gick m hundarna, Sune har en förmåga att glömma bort hur man ska gå o bete sej i koppel, men bara när d e andra med.. fattar inte varför, han e vå glad i folk o fä att han blir alldeles till sej.. HELA tiden.. *hms* men vi hade iaf mycke trevligt, jag fick glada nyheter!  o för mej va d behövligt att komma ut eftersom jag jobbade inatt o har alltid en förmåga att ligga på soffan när jag vaknat, så försvinner hela dagen..
sen blev d lite mys hemma o att göra sej iordning lite.
vi lämnade Sune hos underbara Mamma som alltid ställer upp som barn/hundvakt.
vidare ner t Katta o Robin, midda o film! supergott o jättetrevligt!
sen åkte vi en sväng för att sladda lite, jag orkade en halvtimme.. ;-)
nu har jag landat i soffan, snart sängdax.

imorron ska jag ha spa o pluggdag! både jag o Sune behöver piffas till :-) o så blire givetvis en sväng t gymmet oxå! kvällen e ett oskrivet blad än så länge..!


detta e min fina, underbara Dito! i hennes mage ligger mitt gudbarn! <3




***


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback